Przejdź do treści

75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością! [Kampania TV i digital Herbapolu-Lublin]

W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło – „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” – idealnie wyraża główną wartość firmy, która od zawsze jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie się rozwijając, zgodnie z najnowszymi trendami. Herbapol-Lublin przygotował bogaty program świętowania… Czytaj dalej »75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością! [Kampania TV i digital Herbapolu-Lublin]

Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych Marka Big-Active, która… Czytaj dalej »Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

Przygotowania do siewu w rejonach uprawy Pfeifer & Langen Polska

Pfeifer & Langen Polska rozpoczął dostawy nasion buraków cukrowych już w pierwszym tygodniu lutego, aby z odpowiednim wyprzedzeniem zaopatrzyć plantatorów w materiał siewny. Dystrybucja odbywa się zgodnie z zamówieniami składanymi za pośrednictwem portalu dla plantatorów. Zanim transport dotrze do konkretnego gospodarstwa, plantator dostaje powiadomienie SMS-em.… Czytaj dalej »Przygotowania do siewu w rejonach uprawy Pfeifer & Langen Polska

Frigo Logistics z rekordowymi wynikami przewozowymi w 2023

Frigo Logistics z rekordowymi wynikami przewozowymi w 2023

Frigo Logistics, wiodący w Polsce operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych, podsumował wyniki przewozowe za ubiegły rok. Pomimo spowolnienia gospodarczego, firma zanotowała rekordowy wynik, ze wzrostami sięgającymi kilkunastu procent. Rozwój współpracy z obecnymi i nowymi klientami, inwestycje w nowe moce przewozowe oraz dalsze doskonalenie procesów… Czytaj dalej »Frigo Logistics z rekordowymi wynikami przewozowymi w 2023

Danone przeprowadza audyt gospodarstw rolnych – przykład strategii ESG

Zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego obecnemu i przyszłym pokoleniom nie będzie możliwe bez m.in.  wody i gleby. Oba te zasoby są niezbędne do powstania żywności, po którą sięgamy każdego dnia. Jednym ze sposobów przeciwdziałania ich degradacji jest wdrażanie praktyk regeneratywnych, czego ma świadomość coraz więcej producentów żywności,… Czytaj dalej »Danone przeprowadza audyt gospodarstw rolnych – przykład strategii ESG

Nowy Dyrektor Sprzedaży w Hochland Polska

2 stycznia 2024 roku Tomasz Podolski objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Hochland Polska. Firma zyskuje tym samym kolejnego doświadczonego menadżera, osiągającego znaczące sukcesy w branży FMCG. Podolski pracował wcześniej m. in. w Unilever Polska, Danone czy Lorenz Bahlsen Snack-World. Tomasz Podolski ukończył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu… Czytaj dalej »Nowy Dyrektor Sprzedaży w Hochland Polska

Nowe przekąski od Sokołowa – Kabanero i Sokoliki Paluszki [Case study]

Na podstawie nowości od Sokołowa – nowe przekąski – Kabanero i Sokoliki Paluszki prześledźmy, jak zdefiniowano problem i jaką przyjęto strategię komunikacji produktu. Kabanosy to jedna z najbardziej lubianych i popularnych przekąsek mięsnych Po pierwsze należy zdefiniować problem, jaki nasz produkt rozwiązuje. Jak Sokołów to… Czytaj dalej »Nowe przekąski od Sokołowa – Kabanero i Sokoliki Paluszki [Case study]

Po świecie jeździ 4,5 mln ciężarówek i naczep chłodni. Transport ten odpowiada aż za 53 mld ton CO2 rocznie. Z tego powodu w stronę elektryfikacji floty kierują swoje kroki odpowiedzialne firmy z sektora transportu. Należy do nich wiodący, krajowy operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych, Frigo Logistics. Tym razem firma przez dwa tygodnie testuje, na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, ciężarówkę przygotowaną we współpracy partnerskiej przez firmy Addvolt, Grupę DBK, Ecoterm, Igloocar i Dhollandia. Pojazd to Daf XD z agregatem Carrier Supra HE8 oraz systemem zasilania AddVolt PowerPack.

Frigo Logistic po raz drugi testuje ciężarówkę elektryczną

Po świecie jeździ 4,5 mln ciężarówek i naczep chłodni. Transport ten odpowiada aż za 53 mld ton CO2 rocznie. Z tego powodu w stronę elektryfikacji floty kierują swoje kroki odpowiedzialne firmy z sektora transportu. Należy do nich wiodący, krajowy operator logistyczny dla produktów głęboko mrożonych,… Czytaj dalej »Frigo Logistic po raz drugi testuje ciężarówkę elektryczną

Burmistrz Miasta Bierunia, Krystian Grzesica, uhonorował specjalną nagrodą fabrykę Danone. Zakład otrzymał statuetkę bieruńskiego Utopca w kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu za szczególne osiągnięcia na rzecz lokalnej społeczności. Fabryka w Bieruniu to największe centrum produkcyjne Danone w Europie. Obok innowacyjnej produkcji żywności, jest też dobrym sąsiadem, który nie zapomina o lokalnej społeczności.

Fabryka Danone w Bieruniu nagrodzona za społeczną odpowiedzialność biznesu

Fabryka Danone w Bieruniu została nagrodzona statuetką bieruńskiego Utopca w kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu. Nagroda została przyznana przez Burmistrza Miasta Bierunia Krystiana Grzesicę za szczególne zaangażowanie zakładu w życie lokalnej społeczności. Fabryka Danone w Bieruniu to największe centrum produkcyjne Danone w Europie. Zatrudnia blisko tysiąc… Czytaj dalej »Fabryka Danone w Bieruniu nagrodzona za społeczną odpowiedzialność biznesu