Przejdź do treści

Muśnij sobie- czyli kampania musów owocowych, które promuje Daria Ładocha

Muśnij sobie!” Herbapol-Lublin promuje musy owocowe w kampanii z Darią Ładochą

Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, Daria Ładocha – ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie. Materiały video będą szeroko emitowane w Internecie, pojawią się także w kanałach Darii Ładochy.

Musy owocowe to produkty dżemowe w innowacyjnej formie i opakowaniu, które Herbapol stworzył w oparciu o potrzeby współczesnych konsumentów oraz nowe trendy żywieniowe. Wyróżnia je mnogość kulinarnych zastosowań, wygoda użytkowania, a także lubiane smaki. To sposób na urozmaicenie wielu domowych deserów i dań – nie tylko tych „na słodko”.

Właśnie na tych niezwykle szerokich możliwościach wykorzystania musów w kuchni opiera się nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której udział bierze Daria Ładocha. – W przygotowanych spotach pokazujemy, jak przydatnymi i prostymi w użyciu produktami są musy owocowe Herbapol – mówi Magdalena Mikołajczyk, Brand Managerka w firmie Herbapol-Lublin. – Ułatwiają szybkie przygotowanie wielu smacznych i efektownych potraw. Wystarczy odkręcić mus, przechylić, wycisnąć – i zajadać! W naszej kampanii podsuwamy pomysły na zastosowanie musów, w postaci oryginalnych przepisów stworzonych przez Darię, ale też chcemy zachęcić konsumentów do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni.

Spoty powstałe na potrzeby kampanii będą szeroko emitowane w Internecie – na YouTube, kanałach VOD, a także Facebook oraz Instagram.

Materiały prasowe: Herbapol Lublin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *