Przejdź do treści

Jak wykorzystać gaming w działaniach CSR? [Case study] Hochland x RobloxGaming

Hochland x Roblox Gaming jako przestrzeń dla działań wspierających akcję Pajacyk

Gaming jest to coraz bardziej popularna forma rozrywki, szczególnie wśród młodych ludzi na całym świecie. Gaming naturalnie łączy zabawę z nauką i rywalizacją. To również doskonała przestrzeń do działań z zakresu CSR, co postanowiła wykorzystać firma Hochland angażując się w projekt Good Town na platformie Roblox. Od 28 września każdy może wejść do Krainy Hochland w Good Town i poprzez wirtualną zabawę wesprzeć szczytną ideę pomocy najbardziej potrzebującym

Dla użytkowników gaming to satysfakcjonująca cyfrowa rozrywka, dla firm to natomiast coraz częściej innowacyjny kanał dotarcia do młodszej grupy docelowej. Marka Hochland postanowiła wykorzystać naturalne dla młodych ludzi środowisko, czyli świat gier, i poprzez zabawę w cyfrowym świecie Roblox zaprosić ich do wsparcia szczytnej idei, jaką jest ufundowanie potrzebującym dzieciom ciepłych posiłków w ramach wsparcia Programu Pajacyk.

Wejdź do Roblox Good Town i podziel się tym, co dobre

Roblox nie jest jedynie klasyczną grą przeznaczoną do zainstalowania na dysku. Jest to również otwarta wirtualna platforma do tworzenia własnych produkcji. Z czasem stała się ona miejscem spotkań w sieci, w którym młodzi ludzie mogą się umówić i wspólnie wziąć udział w wybranej przez siebie grze. Celem projektu Good Town jest zgromadzenie zaangażowanych społecznie marek, które w swojej filozofii nie zapominają o aspekcie CSR, a dążąc do harmonijnego rozwoju, pamiętają o przyrodzie i człowieku. Hochland będzie w niej promować empatię wobec drugiego człowieka i pomoc potrzebującym w ramach Programu Pajacyk. W Krainie Hochland w Good Town użytkownik będzie mógł wykonywać różnego rodzaju zadania, takie jak dbanie o gospodarstwo obejmujące uprawę warzyw i owoców, opiekę nad krową oraz przekształcanie mleka w pyszne sery Hochland. Następnie gracze z tych produktów będą przygotowywać kanapki – do tego celu powstał specjalny Kanapkowóz Hochland. Za każde zrealizowane zamówienie, na miejscu lub z dostawą, użytkownicy będą otrzymywać punkty – Hochland Coiny, które będą mogły zostać wymienione na realne wsparcie dla potrzebujących. Każdy gracz pracuje na swój wynik, ale pomoc to cel wspólny. Wszyscy gracze będą zbierać punkty, żeby ufundować 2000 ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk. W ten sposób, poprzez grę i zabawę w sferze wirtualnej, można czynić dobro w rzeczywistości – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager w Hochland Polska.

Gdzie Hochland prowadzi kampnię?

Startowi projektu Hochland w Good Town na platformie Roblox towarzyszyło będzie kompleksowe wsparcie marketingowe. Obejmie ono kampanię w Internecie i social mediach, wsparcie influencerów, publikacje w prasie i na portalach handlowych i marketingowych oraz działania PR. Ideę kampanii, development gry oraz influencer marketing przygotowała agencja Game Changer. Za zakup mediów odpowiada Value Media oraz SalesTube.

Film prezentujący grę: https://www.youtube.com/watch?v=HghgjkI8UQI

Link do gry: https://www.roblox.com/games/9862230789/GOOD-TOWN-Kraina-Hochland

Więcej informacji o wsparciu Programu Pajacyk przez Hochland: www.hochland.pl/pajacyk  

Gaming w mojej kampanii

Gaming można wykorzystać również do prowadzenia działań CSR. Jest to nie tylko doskonały przykład, w jaki sposób można promować swoją markę. Hochland doskonale wykorzystał przestrzeń, jaką daje gaming do promocji empatii do drugiego człowieka, szczególnie wśród młodych ludzi.

Podejrzałam raporty w Google Analytics, z których wynika, że wielu z Was zajmuje się działaniami marketingowymi. Dlatego pozwólcie, że zadam małą myśl do rozważenia

Jak mogę wykorzystać gaming w swoich strategiach marketingowych.

Uwaga:

Na blogu orz moich mediach społecznościowych jest możliwość komentowania. Będzie mi bardzo miło, gdy usłyszę również Wasz głos 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *