Przejdź do treści

Najwięcej przyjemności w jednej torebce – czyli nowa kampania herbat zielonych Big-Active

Najwięcej przyjemności w jednej torebce Kampania herbat zielonych Big-Active

Trwa kampania herbat zielonych Big-Active, pod hasłem „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”. Obejmuje ona emisje spotu w stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online – na YouTube, Player oraz PolsatGo. Dynamiczny, zaskakujący, a przy tym zmysłowy i kobiecy materiał video stanowi zaproszenie do odkrywania nowego wymiaru przyjemności, którą zapewniają zielone herbaty Big-Active.

Herbaty zielone Big-Active to oryginalne kompozycje dużych liści herbaty ze starannie dobranymi dodatkami, takimi jak egzotyczne owoce i barwne płatki kwiatów. Zamknięte w przezroczystej torebce, zachwycają pełnią smaku i aromatu, dostarczając wyjątkowych doznań i chwil przyjemności każdego dnia. Dzięki ekspresowym zielonym herbatom Big-Active, wspaniały napar można przygotować szybko i bardzo wygodnie.

To właśnie te ich wyróżniki stały się inspiracją do kampanijnego spotu.  – Video emitowane w ramach kampanii odwołuje się do emocji, przyjemności i zdecydowanie wykracza poza standardowe zaprezentowanie produktów – mówi Agnieszka Michalak, Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – W nowoczesny, a przy tym sensualny sposób pokazujemy, że nasze zielone herbaty pobudzają zmysły i przenoszą do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. A to dzięki ich najwyższej jakości i starannie opracowanym, intrygującym kompozycjom dużych liści herbaty i dodatków. Taka forma spotu oddaje charakter marki Big-Active i pozwala nam skutecznie przyciągnąć uwagę świadomych konsumentek, które stawiają na wysoką jakość i poszukują nowych doznań smakowych.

Już wkrótce rozpocznie się także kampania display oraz na platformach Facebook i Instagram. Jej celem będzie wzmocnienie świadomości szerokiego portfolio marki Big-Active, które tworzą między innymi herbaty zielone, białe, czarne aromatyzowane i czerwone. Przygotowane w ramach kampanii materiały pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach kobiecych i lifestylowych.

Spot kampanii można obejrzeć poniżej

Materiały:Herbapol-Lublin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *