Przejdź do treści

Ogród Herbapol zaprasza! – czyli sposób na uczczenie jubileuszu firmy

Herbapol Lublin

Jubileusz powstania firmy to doskonały sposób na pokazanie stabilności firmy oraz dbałości o tradycję. Długie lata obecności buduje zaufanie zarówno u klientów, jak również pracowników i kontrahentów, Jakie odczucie towarzyszy nam, gdy mówimy o 10-leciu, 20-leciu czy 75-leciu firmy? Której firmie zaufamy?

Jubileusz może być też doskonałym narzędziem marketingowym, o ile dobrze go wykorzystamy. Prześledźmy, jak firma Herbapol-Lublin postanowiła świętować swoje 75-lecie.

Po pierwsze hasło – „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” to pod tym hasłem firma Herbapol-Lublin świętuje swój jubileusz. Z tej okazji firma przygotowała również szereg wydarzeń, które będą się odbywały przez cały rok. Wraz z początkiem kwietnia wystartowała specjalna, dedykowana strona www.ogrod-herbapol.com.pl – czyli wyjątkowy, wirtualny ogród, pełen ciekawych informacji o ziołach i owocach, z których powstają produkty Herbapolu-Lublin.

75 lat blisko natury

Marka Herbapol to doskonały przykład połączenia tradycji z nowoczesnością, która cieszy się tym, co najcenniejsze – zaufaniem czterech pokoleń konsumentów, doceniających wysoką jakość oraz smak oferowanych produktów. – Przez te 75 lat wiele się zmieniło, jednak nasze przywiązanie do natury jest wciąż tak samo mocne  – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. – To natura jest dla nas największą wartością, to z niej pozyskujemy składniki, na bazie których tworzymy nasze produkty, to wreszcie z niej czerpiemy inspiracje do nieustannego rozwoju. Podkreśleniem naszego związku z naturą są też wydarzenia, które przygotowaliśmy z okazji 75-lecia firmy.

Program świętowania jest niezwykle bogaty i obejmuje m.in. kampanię wizerunkową, komunikację na topowych produktach połączoną z działaniami online, BTL w sklepach, wydarzenia dla mediów i influencerów, galę Esencja Natury 2024, akcje PR, ambienty, a także wsparcie na kanałach firmy w Social Mediach.

Ogród Herbapol

Kolejną odsłoną działań na 75-lecie jest start specjalnej strony www.ogrod-herbapol.com.pl. To zaproszenie konsumentów do poznania niezwykłego świata roślin, który jest inspiracją do tworzenia wyjątkowych produktów marki Herbapol.

Każdy odwiedzający stronę będzie mógł dowiedzieć się więcej o ziołach i owocach, z których powstają produkty firmy, sprawdzić, który z nich będzie dla niego najlepszy, a także poznać ich bogaty i różnorodny asortyment.

Dodatkową atrakcją na stronie jest narzędzie do rozpoznawania roślin – wystarczy zrobić zdjęcie interesującej nas rośliny, aby poznać jej nazwę i zdobyć wszystkie przydatne informacje na jej temat, a także dowiedzieć się, w jakich produktach marki Herbapol można ją znaleźć.

Start nowej strony połączony jest z komunikacją 75-lecia na produktach marki Herbapol. Na topowych herbatkach, syropach, dżemach oraz kosmetykach zamieszczono okolicznościowe logo oraz kod QR, który po zeskanowaniu kieruje do ogrodu Herbapol.

A Wam jak się podoba strategia marketingowa przyjęta przez firmę Herbapol? Podzielcie się Waszymi pomysłami Waszą strategię świętowania rocznicy działalności firmy!

Materiał powstał dzięki uprzejmości firmy Herbapol Lublin.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *