Jubileusz powstania firmy to doskonały sposób na pokazanie stabilności firmy oraz dbałości o tradycję. Długie lata obecności buduje zaufanie zarówno u klientów, jak również pracowników i kontrahentów, Jakie odczucie towarzyszy nam, gdy mówimy o 10-leciu, 20-leciu czy 75-leciu firmy? Której firmie zaufamy?
Jubileusz może być też doskonałym narzędziem marketingowym, o ile dobrze go wykorzystamy. Prześledźmy, jak firma Herbapol-Lublin postanowiła świętować swoje 75-lecie.
Po pierwsze hasło – „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” to pod tym hasłem firma Herbapol-Lublin świętuje swój jubileusz. Z tej okazji firma przygotowała również szereg wydarzeń, które będą się odbywały przez cały rok. Wraz z początkiem kwietnia wystartowała specjalna, dedykowana strona www.ogrod-herbapol.com.pl – czyli wyjątkowy, wirtualny ogród, pełen ciekawych informacji o ziołach i owocach, z których powstają produkty Herbapolu-Lublin.
75 lat blisko natury
Marka Herbapol to doskonały przykład połączenia tradycji z nowoczesnością, która cieszy się tym, co najcenniejsze – zaufaniem czterech pokoleń konsumentów, doceniających wysoką jakość oraz smak oferowanych produktów. – Przez te 75 lat wiele się zmieniło, jednak nasze przywiązanie do natury jest wciąż tak samo mocne – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. – To natura jest dla nas największą wartością, to z niej pozyskujemy składniki, na bazie których tworzymy nasze produkty, to wreszcie z niej czerpiemy inspiracje do nieustannego rozwoju. Podkreśleniem naszego związku z naturą są też wydarzenia, które przygotowaliśmy z okazji 75-lecia firmy.
Program świętowania jest niezwykle bogaty i obejmuje m.in. kampanię wizerunkową, komunikację na topowych produktach połączoną z działaniami online, BTL w sklepach, wydarzenia dla mediów i influencerów, galę Esencja Natury 2024, akcje PR, ambienty, a także wsparcie na kanałach firmy w Social Mediach.
Ogród Herbapol
Kolejną odsłoną działań na 75-lecie jest start specjalnej strony www.ogrod-herbapol.com.pl. To zaproszenie konsumentów do poznania niezwykłego świata roślin, który jest inspiracją do tworzenia wyjątkowych produktów marki Herbapol.
Każdy odwiedzający stronę będzie mógł dowiedzieć się więcej o ziołach i owocach, z których powstają produkty firmy, sprawdzić, który z nich będzie dla niego najlepszy, a także poznać ich bogaty i różnorodny asortyment.
Dodatkową atrakcją na stronie jest narzędzie do rozpoznawania roślin – wystarczy zrobić zdjęcie interesującej nas rośliny, aby poznać jej nazwę i zdobyć wszystkie przydatne informacje na jej temat, a także dowiedzieć się, w jakich produktach marki Herbapol można ją znaleźć.
Start nowej strony połączony jest z komunikacją 75-lecia na produktach marki Herbapol. Na topowych herbatkach, syropach, dżemach oraz kosmetykach zamieszczono okolicznościowe logo oraz kod QR, który po zeskanowaniu kieruje do ogrodu Herbapol.
A Wam jak się podoba strategia marketingowa przyjęta przez firmę Herbapol? Podzielcie się Waszymi pomysłami Waszą strategię świętowania rocznicy działalności firmy!
Materiał powstał dzięki uprzejmości firmy Herbapol Lublin.