Przejdź do treści

Nowe przekąski od Sokołowa – Kabanero i Sokoliki Paluszki [Case study]

Na podstawie nowości od Sokołowa – nowe przekąski – Kabanero i Sokoliki Paluszki prześledźmy, jak zdefiniowano problem i jaką przyjęto strategię komunikacji produktu.

Kabanosy to jedna z najbardziej lubianych i popularnych przekąsek mięsnych

Po pierwsze należy zdefiniować problem, jaki nasz produkt rozwiązuje. Jak Sokołów to robi?

Kabanosy doskonale wpisują się w codzienne potrzeby żywieniowe współczesnych konsumentów. Są wygodne w użyciu, uniwersalne i mają dobre wartości odżywcze. To smakowita przekąska, po którą łatwo można sięgnąć w każdej chwili i przy różnych okazjach – zarówno w domu, jak i w szkole czy pracy.

W asortymencie Sokołowa znaleźć można szeroki wybór kabanosów, produkowanych na bazie różnych rodzajów mięs, odpowiednio doprawionych i dostosowanych do określonych upodobań smakowych, a także do potrzeb dietetycznych. Teraz w ofercie pojawiły się dwie nowe propozycje.

Jaki jest cel kampanii?

Celem wprowadzenia nowych produktów było zwiększenie udziału Sokołowa w rynku kabanosów i przekąsek mięsnych dla dzieci, a także komunikacja nowego produktu i zwiększenie świadomości o produkcie wśród konsumentów.

Strategia

Strategia marketingowa nowych produktów oparta była na następujących założeniach:

  • W przypadku Kabanero Sokołów postawił na innowacyjność. Produkt ten jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku. Kabanosy są otoczone z zewnątrz aromatycznymi przyprawami, co nadaje im wyjątkowy smak i aromat.

Jak czytamy w komunikacie Te wyjątkowe kabanosy powstają z wysokiej jakości mięsa wieprzowego, a z zewnątrz są otulone wyraźnymi w smaku, aromatycznymi przyprawami. Są dostępne w dwóch wariantach: Kabanero w przyprawie pieprzowo-czosnkowej, które przypadną do gustu miłośnikom bardziej pikantnych nut oraz Kabanero w przyprawie paprykowej, które charakteryzują się intensywnym smakiem i aromatem papryki. Kabanero Sokołów to idealna przekąska na każdą okazję. Świetnie sprawdzą się także podczas spotkań towarzyskich.

  • W przypadku Sokoliki Paluszków Sokołów postawił na zdrowy i naturalny skład. Produkt ten jest stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach. Wyróżnia się „czystą etykietą”, czyli krótkim i dobrym składem, bez dodatku konserwantów.

Jak czytamy w komunikacie: Paluszki drobiowe z cielęciną Sokoliki to produkt stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach. Podobnie jak pozostałe wyroby z tej linii, także te kabanosy wyróżnia „czysta etykieta”, czyli krótki i dobry skład, bez dodatku konserwantów. Ich atutem jest również wysoka mięsność. Paluszki Sokoliki stanowią dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędnym elementem codziennej diety dzieci. Dzięki wysokiej jakości surowcom, z których powstają, a także odpowiednio dobranym przyprawom mają delikatny smak, który przypadnie do gustu najmłodszym. Doskonałe do spakowania do lunch boxu, a także do spożycia w domu jako przekąska lub element śniadania czy kolacji. Mają certyfikat „Przekreślonego Kłosa”, mogą więc po nie sięgać także osoby eliminujące gluten.

Źródło: materiały prasowe Sokołów SA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *