Przejdź do treści

Sery Valbon – strategia marketingowa

Valbon strategia marketingowa

Valbon to oryginalne francuskie sery, tworzone według receptury mistrza serowarstwa Henriego Hutina. Camembert – mający tradycyjnie owalny kształt oraz brie – który formuje się w trójkąty, od lat zachwycają nawet najbardziej wyrafinowane podniebienia. Wielu konsumentów wybiera Valbon na specjalne okazje, jak romantyczna kolacja, biznesowe spotkanie czy celebrowanie Świąt. Jest kilka szczególnych okresów i okoliczności, w których zwiększa się częstotliwość zakupu serów pleśniowych oraz marek premium i właśnie w tym czasie zaplanowano dla Valbon specjalną komunikację. Dodatkowe wsparcie aktywności sprzedażowych miało miejsce z okazji Walentynek, kolejne działania zaplanowane są na okres Wielkanocy oraz drugą połowę roku, o czym Hochland Polska będzie informować na bieżąco.

Tym razem firma zdecydowała się przede wszystkim na szeroką obecność w social mediach, ponieważ jak tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska: Kampania za pomocą mediów społecznościowych dociera do konsumentów zainteresowanych kategorią, którzy znajdują się w promieniu 1 kilometra od sklepu, w którym aktualnie znajduję się produkt w promocyjnej cenie. Trafiamy do konsumentów, którzy mają realną możliwość zakupu produktu!

Źródło – materiały prasowe firmy Hochland

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *